Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > Een namiddagje met de koets

mario
Administrator

Onze dj Marcellin vertoeft een maandje in België, tijd om even de Belgische vrienden van 
de radio te ontmoeten en bij te babbelen.
Zoals je wellicht weet woont Marcellin in het Zuiden van Frankrijk, van waar hij wekelijks een
radioprogramma verzorgt samen met zijn vrouwtje Mirjam.
Nu dinsdag was dus the big day voor Marcellin, maar ook voor ieder van ons. 
In de namiddag werden ze ontvangen door dj Rita en haar man Christian. Van de rondrit die ze
maakten met  paard en koets weet ik niet veel, daar ik er pas kon bijzijn 's avonds.
Naar de verhalen te horen 's avonds, leek het een supertoffe rondrit te zijn geweest.Regelmatig werden
ze door vrienden van Rita en Christian tegengehouden, want de paarden hadden dorst, of hadden de koetsier
en mede rijders dorst? Ik laat het in het midden, maar in ieder geval zat het weer goed mee, je zou voor minder 
dorst krijgen.
Het deed iedereen deugd, niet in het minst Marcellin en zijn vrouwtje Miriam, want toen ik 's avonds aankwam i n het restaurant, heerste er een gezellige drukte op  het terras...daar  genoten de parkies  vrienden van een deugddoend drankje.
Maar het beste moest nog komen, de ribbetjes.....wie niet geweest is, heeft wat gemist! De tafels rijkelijk gevuld met diverse kommen groenten, aardappelen en frieten, maar ook met ribbetjes. Die waren niet te versmaden en a volenté..dat zegt genoeg...

De aanwezigen Rita, Christian, Boerie Boerie, Lucrece, Danny (dj Dance), Marcellin, Mirjam,  Christian, Claudine, Sabine en ikzelf hebben zeker genoten van deze samenkomst, dit is zeker voor herhaling  vatbaar.
Een woord van dank aan Rita en Christian voor de organisatie, uiteraard ook aan de andere aanwezigen...
Jeup de mannen....
groetjes,
Dj Mario 
September 21, 2017 at 1:09 PM Flag Quote & Reply

Rita Van Haver
Member

Jup, Wij zijn deze zomer Marcellin en zijn Myriam gaan bezoeken in Frankrijk en zijn daar héél hartelijk ontvangen.Daar hebben we eigenlijk onze ontmoeting hier in Nazareth al vastgelegd.En inderdaad , het is een big day geworden.Eigenlijk begon het al van s'morgens.Om 10 uur werd er aan de deur gebeld en wie stond daar ? DJ Chrissy die vanuit het verre Lint was gekomen om toch efkes haar vrienden te zien.En  ja , de rest van het verhaal kan je hier boven lezen en inderdaad , iedereen was in zijn nopjes en ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.Ik wil iedereen nog eens bedanken maar vooral jou Mario voor het prachtige verhaal.Jup ,vele groetjes , DJ Rita

September 21, 2017 at 11:47 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Oct 19 at 2:00 PM - 3:00 PM
Monday, Oct 23 at 2:00 PM - 4:30 PM
Thursday, Oct 26 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Nov 2 at 2:00 PM - 3:00 PM