Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Het Leven zoals het is > wat ,wanneer,

carine
Moderator
de ene dag is de andere niet,dat weet iedereen,tegenwoordig vlieg ik van hier naar daar(niet echt natuurlijk,spijtig) gisteren had ik s morgens mijn eerste sessie acupuntuur om te vermageren,dus na zovele jaren van ,ik moet eens gaan diieten begin ik eraan met volle moed ,hoelang ,dat weet ik nog te vertellen,in de namiddag had ik schiatsu,een uurtje ontspanning,als ik daar lig dan voelt het of mijn lichaam alles kan,dus ik voel mij er goed bij elke week,s avonds zijn we achter het gerief voor mijn diieet geweest,en zijn mijn schoonzus en ouders langs geweest, ze hadden gisteren ook gebeld dat er een nieuwe poetshulp kwam deze morgen ,ik wil pat een beetje ontlasten, want er is werk genoeg in en buiten het huis,ook al werkt hij nu halftijds,morgen komt de vroegere hulp strijken en een beetje helpen overal,vandaag heb ik mijn uitzending voorbereid en komt de kine nog,morgen weer kine,donderdag weer acupuntuur en vrijdag epudurale voor mijn rug,en volgende week terug nieuwe afspraken,euh bij mij zijn de dagen tekort eigelijk,maar er is ook hoop,sinds vorige week donderdag heb ik een machine voor slaapapneu en daardoor voel ik mij fitter,mijn neuroloog had deze slaaptest aangeraden,op den duur ben je zo moe,ik liep van het ene onderzoek na t andere,ik zou het iedereen aanraden x
September 12, 2017 at 9:46 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Monday, Sep 25 at 1:30 PM - 4:30 PM
Thursday, Sep 28 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Oct 5 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Oct 12 at 2:00 PM - 3:00 PM