Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Bla bla bla > supervriendin

Rita Van Haver
Member

Ja , voor mij is zij een supervriendin.Ik voelde de klk bij onze eerste ontmoeting en nee , ik wil haar nooit meer kwijt.We hebben veel gemeen , we hebben dezelfde smaak , we denken hetzelfde , ja , we zeggen zelfs hetzelfde.Steeds kan ik bij haar terecht ,hoe down dat ik ook ben, afscheid nemen we steeds met een lach .Mijn droom word waarheid zondag, we gaan samen naar Marco Borsato en Stan van Samang is natuurlijk mooi meegenomen.Ik zorg wel voor een taxi zodat ze ook eens totaal relaxed kan zijn , Haar logeerkamer staat al klaar.Bedankt Chrissy voor alles , je bent een schat van een vriendin, Rita

--
July 4, 2017 at 10:10 AM Flag Quote & Reply

Christine
Administrator

Bedankt Rita, is inderdaad waar dat we veel gemeen hebben, we lijken op dat vlak wel tweelingzussen ;). Onze vriendschap is iets kostbaars! Ik vind het prachtig dat je droom nu eindelijk uitkomt, en ik ben blij dat ik die samen met jou kan meemaken.We gaan er samen dubbel en dik van genieten! Stan Van Samang en Marco Borsato Here We Come! Ik heb geen zus, maar jij betekent zoveel als een zus voor mij. XXX Chrissy xxx

July 4, 2017 at 1:08 PM Flag Quote & Reply

mario
Administrator

Fijn dit te lezen, dat 2 mensen die mekaar nog niet zo lang kennen, zo closed geraken.

Maar als je je jullie beiden wat kent, begrijp je dat volkomen, 2 supergezellige mensen, vriendinnen, die zich zondag ongetwijfeld reuze gaan amuseren op rock Zottegem!

groetjes 

July 5, 2017 at 1:12 AM Flag Quote & Reply

TONIA
Member

En zo kan het ook!

Twee aangename dames, altijd content én helaas ook zij een volle rugzak die ze dagelijks meedragen.

MAAR: altijd content, niets is teveel, super-ladies

xxxx

July 6, 2017 at 2:06 PM Flag Quote & Reply

Ineke
Moderator

Tof Rita, dat je de hele wereld laat weten wat jouw vriendin Christine voor jou betekent. Ik hoop dat jullie vriendschap nog jarenlang mag duren. Ik denk nog vaak aan Annie; onze vriendschap heeft niet lang mogen duren, maar was wel intens.

--

July 10, 2017 at 1:41 PM Flag Quote & Reply

Rita Van Haver
Member

En zoals er te verwachten viel,het was super,woorden schieten hier te kort.Bedankt Chrissy voor het prachtige geschenk,je bent een zus uit de duizend.Alleen,de rit huiswaarts was niet zo relaxed als voorzien hihi.En zoals  Chris het zou zeggen....Chrissy my darling,ik zie je ook graag xxx

July 11, 2017 at 12:38 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio Player-klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

TuneIn RadioParkies

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Oct 19 at 2:00 PM - 3:00 PM
Monday, Oct 23 at 2:00 PM - 4:30 PM
Thursday, Oct 26 at 2:00 PM - 3:00 PM