Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > Nieuwe batterij

Ineke
Moderator

Dinsdag namiddag kreeg ik telefoon van het ziekenhuis ; of ik woensdagmorgen kon komen voor een nieuwe batterij. Ik zei natuurlijk geen nee, want er waren al 3 weken verstreken sinds de melding ‘batterij bijna plat’. Het was een poliklinische ingreep, maar toch voor de zekerheid wat gepakt voor een nachtje blijven.

Ruim voor de afgesproken tijd meldde ik mij aan en wat bleek; niet om 10 u maar pas om 12.30 zou ik aan de beurt zijn. Bij de gedachte ging mijn maag al rammelen, want ik was al nuchter vanaf 20 u vorige avond. Uiteindelijk werd het 13.30. Het verwisselen stelt niks voor, open maken- nieuwe batterij insteken- dichtmaken en na 15 minuten is het klaar. Nog even de huidige waarden instellen en klaar. Tijdens de ingreep hoorde ik alles, voelde dat men bezig was maar had geen pijn.

Over 10 dagen terugkomen voor controle en de hechtingen en dan in augustus gaat men proberen de dbs optimaal in te stellen. Nu nog even voorzichtig zijn met de hechtingen, niet douchen met huidige temperaturen van 28°c!! Spijtig genoeg natuurlijk ook niet zwemmen; dan maar pootje baden da’s ook aangenaam.

Op mijn verzoek is de batterij iets lager, onder de taille, geplaatst en ik ben benieuwd als het verband eraf is, want nu zit er een bult die hopelijk wel verdwijnt. Een beetje ijdel mag een mens toch zijn hè.

--

June 23, 2017 at 7:03 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio Player-klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

TuneIn RadioParkies

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Oct 19 at 2:00 PM - 3:00 PM
Monday, Oct 23 at 2:00 PM - 4:30 PM