Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Het Leven zoals het is > olv aalst

carine
Moderator
zaterdag had ik weer vreselijke pijn aan de zijkant van mijn linkse nieren,dit duurt nu reeds3 maanden,ik had de week ervoor reeds mijn urine binnnen gegeven,had vrijdag de uitslag gekregen thuis ,ik had dat gevraagd,maar het secretariaat had gezegd ,als je van ons geen telefoon krijgt is alles oke;patrick komt thuis en bekijkt de papieren en zegt dat het nog altijd hetzelfde was dus niet goed,hij belt en de dokter ging ons binnen het half uur terug bellen,en wat raadt je?geen telefoon,hij belt terug het was ondertusssen 5 voor 5en om 5 uur sluit het ,hij krijgt de urololoog aan de lijn ,pat zegt da ziet er nie goe uit he ,hij had het nog nie bekeken ,ah precies nie zegt dienen ,als u waarde onder 10 moet en je hebt meer dan 100,dus moest ik een scan laten nemen en dinsdag op controle bij hem ,nu kon ik het nie houden dus de scan heb ik zaterdag in de spoed gehad het was reeds mis toen ik binnenkwam zaterdag er waren bijna geen spoedgevallen ,dus druk was het niet,de secretarese vroeg wat ik kwam doen en ik zei dat ik veel pijn had en vroeg of ze s kon kijken hoelang dit nu al bezig was ,ik ben in begin van t jaar ook daarvoor op spoed geweest en ze antwoorde dat zei de vragen stelde? toen ik bij de dokter of stagair kwam,ik weet het nie eigelijk en hij begon te vragen zei hij bot dat ik moest kalmer zijn en minder snel praten ik zei sorry ik heb ook parkinson,maar dat bleek hem niet te intreseren,hij vroeg wat ik kwam doen,en wat ik wou,of ik wou opgenomen worden ,ik heb toen geantwoord dat ik niet naar huis ging voor ik wist wat ik had,toen heeft men mij n infuus met pijnstillers gegeven,en ik mocht naar de scan,hij vroeg of ik op bed of in mijn rolstoel na boven wou,ik dacht het is makkelijker voor hun met de rolstoel dus hij zette mij in de gang,na een uur vroeg ik of ze mij vergeten waren,als antwoord kreeg ik ze moesten beslissen met of zonder contrast,een vriendelijke verpleegster zei ook dat ze het niet verstond,alle bedjes waren vrij,hoe het zolang kon duren,na een dikke 2 uur was het mijn beurt ,het was op 5 min gebeurd en dan weeer wachten,dan kwam hij na ong weer een uur terug dat er geen stenen te zien waren,ik zei waar komt de pijn dan vandaan?ik denk dat die dacht dat ik graag mijn tijd verdoe zeker,en weer legde hij mij het zwijgen op ik moest hem laten uitpraten ,hij ging nu met een andere dokter overleggen,toen hij na een tijd terug kwam had een andere dokter zei hij beslist dat ik daar niet kon voor opgenomen worden?hij stelde wel voor dat ik op consultatie moest en bespreken met mijn uroloog om onder narcose een blaastest uit te voeren want mijn bloedonderzoek en urine waren nog steeds negatief x begrijpen wat er te begrijpen valt ???ik dus niet
June 13, 2017 at 6:24 AM Flag Quote & Reply

Ineke
Moderator

wat een ellende Carine. Is het niet mogelijk naar een ander ziekenhuis te gaan, want in Aalst word je geen steek wijzer en behandelt men je als een onmondig kind.

--

June 14, 2017 at 4:24 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio Player-klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

TuneIn RadioParkies

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Oct 19 at 2:00 PM - 3:00 PM
Monday, Oct 23 at 2:00 PM - 4:30 PM