Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > nieuwe bezems

Ineke
Moderator

Nieuwe bezems vegen schoon, zegt men.

Na een bezoek aan een prof.Neuroloog, werd ik voor mijn dbs naar een ander verwezen; hier in Nederland kent men een 8-tal centra voor dbs en de keuze is dus beperkt.

Na, nogmaals, mijn hele geschiedenis verhaald te hebben was het tijd voor datgene waarvoor ik kwam. Er werd ietwat vreemd gekeken omdat mijn stimulator in buik zit en niet onder het sleutelbeen; maar leverde geen problemen op. Mijn gewrichten bleken nog redelijk soepel na bijna 20 jaar Parkinson (oef, er werkt nog iets in mijn body). De waarden van de instellingen zijn hetzelfde gebleven; maar………

De dokter wil mij opnieuw instellen vanaf 0. Ze stelde een ziekenhuisopname voor of ik moet komen zonder medicatie en dus in off. Met man en rolstoel moet dat lukken, dus ik koos voor het laatste.

De dokter testte nog even de werking van de dbs door hem helemaal uit te zetten, en geloof me da’s geen pretje. Hij werkt uitstekend maar verbruikt redelijk veel stroom. Dat had ik ook gemerkt, maar wijt het aan de hoge instellingen.

Dus nu wacht ik op een nieuwe afspraak en hopelijk kan zij de juiste finetuning vinden.

Wordt vervolgd

--

April 17, 2017 at 2:38 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Jul 27 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Aug 3 at 2:00 PM - 3:00 PM