Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Bla bla bla > Nieuwe neuroloog

Ineke
Moderator

Omdat het niet handig is om vanuit Nederland naar Leuven te gaan, zocht en vond ik een nieuwe neuroloog. Ondanks mijn verzoek was er eerst een afspraak met een coassistent; daarmee ging ik niet akkoord en voila, een nieuwe afspraak, met de professor ditmaal, viel in bus

Vorige week 1e consult gehad bij nieuwe neuroloog en ik vond het best een beetje spannend. Een bezoek van ruim 1.5 uur; hij vond mij interessant genoeg zeker(!) want ik mag over 3 maanden al terugkomen.

Hij wilde alles over mijn Parkinson weten, vanaf het ontstaan en in mijn eigen woorden. Telkens vroeg hij naar data en ik vond dat lastig; wie weet nog wanneer hij/zij met welk pilletje begon en wanneer welk symptoom optrad! Hierna volgden de gebruikelijke neurologische testen waarna een nieuwe afspraak werd gemaakt. De prof. benadrukte dat ik naar de kine zou moeten gaan om mijn valangst te beheersen; ik heb al kennis gemaakt met het befaamde Nederlandse Parkinson Net

Voor het bijregelen van mijn dbs moet ik naar een ander ziekenhuis, een zgn. dbs-centum en hiervoor zal ik een afspraak krijgen. Ook ga ik kennismaken met de Parkinsonverpleegkundige waarvan bijna elk ziekenhuis er één heeft.

Natuurlijk heb ik van de behandelende artsen in Leuven afscheid genomen en ik vond het erg leuk dat zij allebei de moeite namen om direct een berichtje terug te sturen. Volgens hen ben ik bij mijn nieuwe neuroloog in goede handen. Daar zal ik dan maar op vertrouwen.

--

February 15, 2017 at 10:25 AM Flag Quote & Reply

carine
Moderator
wel ineke,ik hoop voor jou dat dit beterschap geeft,want we moeten eerlijk zijn he ,we worden elke dag een beetje stijver,,en wie weet spring jij binnenkort over...........
February 16, 2017 at 2:31 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Aug 24 at 2:00 PM - 3:00 PM
Sunday, Aug 27 at 12:00 AM - 5:00 PM
Monday, Aug 28 at 1:30 PM - 4:30 PM
Thursday, Aug 31 at 2:00 PM - 3:00 PM