Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Het Leven zoals het is > pfff.........kan er nog iets bij?????

carine
Moderator

Vorige week,had ik last van mijn schouder,na drie weken dan toch begonnen met voltaren ,want ik neem niet graag weer extra pillen,begon ik beterschap te krijgen en dan begin ik weer te hoesten ,zo erg dat we besloten zondag de dokter te laten komen,maar de dokter van wacht schreef gewoon een hoestsiroop ,voor ,dus maandag bij mijn huisdokter,ja ik begrijp wel dat ze het dossier niet hebben die dokters van wacht ,maar zelfs mijn huisdokter vondt het erover 58 euro ,voor hoestsiroop dus +maandag dan antibiotika,pillen voor de hoest,en een aerosolapparaat,ik was dus echt uitgeput door het hoesten,maar vandaag lijkt het te beteren ,juist nog mijn stem,maar dat is ook geen probleem k ben toch alleen,(wil ik zelf nu hoor)maar gisteren had ik mijn afspraak met cara,en ik dacht ziek of ni,ik ga ,ik wil mijn rijbewijs en ging het s goe zeggen ook,pat kwam mij halen en ik had stress ongelooflijk,en tijdens mijn rit ook nog hoor,gelukkig heb ik nu 2 jaar gekregen ,ze gaan de papieren opsturen,k ben eens nieuwsgierig ,wanneer ik ze krijg?en ter info ,toen ik vroeg hoe het kwam dat ik terug moest komen ,ja eigelijk was het dus NIET nodig ,maar ja k had dan toch een afspraak in inkendaal ,dus ............

January 18, 2017 at 4:19 AM Flag Quote & Reply

TONIA
Member

Hela Carine

Kop op hé! "Only the strong survive"...

Momenteel hoest ik bijna mijn longen uit mijn lijf, heb geen stem én huiver van de gedachten dat ik alweer mijn ribben kan kneuzen en/of breken zoals twee jaar geleden door de zware hoestbuien.

MAAR: we laten ons niet doen.

Hou je taai!

January 19, 2017 at 2:23 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio Player-klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

TuneIn RadioParkies

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Oct 19 at 2:00 PM - 3:00 PM