Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Het Leven zoals het is > CARA

carine
Moderator
hier zit ik dan,mijn eigen schuld wel een beetje,maar ja ik dacht dat alleen wij traag waren,Blijkbaar dus niet, 26 november stuurde ik mijn papieren op voor verlenging rijbewijs,want dit was maar een jaar geldig,dus 14 dagen nadien belde ik hoe het ermee zat,GEDULD mevrouw kreeg ik te horen,ik vertelde dat 8 december mijn rijbewijs verliep dus ik niet meer mag rijden,nu rijdt ik niet veel meer per auto maar nu weet ik wat het is zonder vervoer, dus vandaag trok ik mijn stoute schoenen terug aan en belde,daar kreeg ik te horen dat mijn papieren 7 december waren ingegeven dus bijna 14 dagen nadien ,en ik ga bericht krijgen ,voor nieuwjaar zal het niet meer zijn zei die mevrouw,dus ja wat kan een mens doen dan?
December 20, 2016 at 3:31 AM Flag Quote & Reply

Ineke
Moderator

Lang leve het digitale tijdperk, overal bekend; ha fout gedacht. Bij Cara werkt men blijkbaar nog met de postduif. Helaas betekent dit dat je heel geduld moet hebben. Succes ermee Carine.

--

December 20, 2016 at 12:01 PM Flag Quote & Reply

Christine
Administrator

Bedankt voor de tip Carine, mijn rijbewijs vervalt einde april 2017, heb vandaag de papieren laten invullen door neuroloog, zodat ik hopelijk tijdig een afspraak heb bij Cara en mijn rijbewijs kan verlengd worden. En dan afwachten op welke dag de rijvaardigheidstest kan doorgaan.

December 21, 2016 at 6:00 AM Flag Quote & Reply

carine
Moderator

VERVOLG CARA??

nu reeds 30 december 2016 ,dus ik trok vandaag mijn stoute schoenen terug aan,en belde..........................na 10 lange minuten was ik ineens bij het onthaal,ik vertelde mijn verhaal maar deze dame wist niks van de dossiers,ik zei ik kan zonder auto wel nie uit de voeten en heb hem nodig,sorry mevrouw maar belt u volgende week dinsdag terug dan kan men u verder helpen,wel,wel,wat een service he,e is tot dan niemand aanwezig ?hoe kan mijn dossier dan inorde raken??

December 30, 2016 at 4:25 AM Flag Quote & Reply

mario
Administrator

Bonjour,

Nous avons bien reçu votre requête qui sera distribuée au département responsable dans les plus brefs délais.

Si votre requête porte sur une question spécifique, une réponse vous sera donnée dans les deux semaines.

Bien à vous,

L’équipe de l’IBSR

Goede dag,

Wij hebben uw mail goed ontvangen en bezorgen die spoedig bij de afdelingsverantwoordelijke.

Indien uw mail een specifieke vraag bevat zal u een antwoord krijgen binnen de twee weken.

Met vriendelijke groeten,

Het BIVV-team

January 5, 2017 at 11:56 PM Flag Quote & Reply

Christine
Administrator

Goed nieuws ontvangen vanmorgen . De postduif bracht een brief van Het BIVV met de verlenging van mijn rijbewijs tot 2020. Blijkbaar was het goed ingevulde formulier van mijn neuroloog voldoende om me deze verlenging te geven: Nu nog naar gemeentehuis voor nieuw rijbewijs en copie attest bezorgen aan verzekering. Formulier ingediend op 13 december 2016 en goedgekeurd op 17 januari 2017, attest ontvangen op 26 januari 2017.

January 26, 2017 at 11:34 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Monday, Sep 25 at 1:30 PM - 4:30 PM
Thursday, Sep 28 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Oct 5 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Oct 12 at 2:00 PM - 3:00 PM