Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > licht aan de horizon

Ineke
Moderator

En hier zit ik dan, aan huis gekluisterd en nu al achter de geraniums (hihi). Ik lach wel, maar ben niet blij.

Het is nu 5 weken geleden dat ik een freezing moment had en boem, daar ging ik languit voorover. Ik dacht eerst aan spierpijn, maar na 2 dagen toch foto’s laten maken en deze brachten een dubbele breuk aan het licht. Als je iets doet, doe het dan goed. De kop van mijn arm en mijn schouder gebroken. Dubbele pech want nu had ik links mr.P en rechts was onklaar; ik voelde mij zo ongelukkig. Het herstel zal maanden duren, gipsverband is niet mogelijk. Ik zal al blij zijn met miniem gebruik van rechterhand. Ik ben jaloers op mensen met eenvoudige polsbreuk!

Ik volg inmiddels 2x per week kine en per 1 januari mag ik gaan oefenen om de kracht terug ter krijgen. De verveling ligt om de hoek en het enige wat ik kan doen is legpuzzels maken en lezen.

Gelukkig is de pijn grotendeels verdwenen en kan ik terug (met mate) mijn pc gebruiken.

Het is nu een kwestie van geduld en veel oefenen om geen frozen shoulder te krijgen. Ook moet ik af van mijn angst om te vallen, hopelijk komt dat als ik weer over beide armen kan beschikken. Er is dus werk aan de winkel

--

December 19, 2016 at 9:03 AM Flag Quote & Reply

Christine
Administrator

Je bent een moedige vrouw Ineke!

Goed dat de pijn al wat minder is, veel succes met de kine.

En laat de oefeningen maar wachten tot 2 januari, op 1 januari ben je beter dat je feest!

December 20, 2016 at 10:23 AM Flag Quote & Reply

carine
Moderator

oeie ineke,toch ,maar k moet nie te hard roepen ben maandag ook gevallen ,gelukkig alleen stijf xxxxxxxvallen en weer opstaan he,das onze spreuk xx

December 21, 2016 at 3:22 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio Player-klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

TuneIn RadioParkies

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Thursday, Oct 19 at 2:00 PM - 3:00 PM
Monday, Oct 23 at 2:00 PM - 4:30 PM
Thursday, Oct 26 at 2:00 PM - 3:00 PM