Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > pech,, dikke pech

Ineke
Moderator

Gisteren was ik nog een optimist maar naarmate dag vorderde werd de pijn erger en belde ik toch de huisarts. Vanmorgen daarheen en zijn conclusie was een scheur in het bot of in het schoudergewricht. Na het nemen van platen kwam het verdikt, “een gebroken schouder”. Men begreep niet dat ik daar al 2 dagen mee rondliep.

Nu kan je een schouder niet in de plaaster zetten, dus dat word 6 weken niets doen, Catastrophe!!!

Over een week gaat men zien of de breuk zich begint te herstellen, en dan zal ik horen hoe de verdere behandeling zal zijn.

Tot die tijd is het afzien; het zal niet gemakkelijk zijn. Ik belde met mijn zusje om haar op de hoogte te brengen. Haar reactie was zo vol medeleven dat ik het niet droog hield.

--

November 15, 2016 at 11:05 AM Flag Quote & Reply

carine
Moderator
oei ineke toch,weet je wat mijn uroloog onlangs zei: toen ik op controle ging omdat ik dacht weer nierstenen te hebben?dat ik best niet wacht tot de pijn niet meer te houden is,want blijkbaar kunnen wij meer pijn verdagen x je weet nooit bij parkinson zei hij ? we duimen alvast voor u hoor xx
November 16, 2016 at 1:47 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen

Monday, Sep 25 at 1:30 PM - 4:30 PM
Thursday, Sep 28 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Oct 5 at 2:00 PM - 3:00 PM
Thursday, Oct 12 at 2:00 PM - 3:00 PM