Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > pech

Ineke
Moderator

Lag het aan de datum of was ik gewoon onhandig? Feit is wel dat ik een niet-zachte landing maakte op de vloer. Ik draaide mij en wilde toen stappen, maar mijn voeten kleefden aan de vloer. Er volgde een klap en daar lag ik. Met veel moeite stond ik op ; gelukkig kon ik alles nog bewegen. Blijkbaar ben ik op mijn rechterschouder gevallen en misselijk van de pijn ging ik terug naar bed. Daar heb ik bijna de hele dag doorgebracht voorzien van de nodige pilletjes.

Vandaag gaat het iets beter en mijn arm hangt in een mitella; dat ontspant een beetje. Mijn schouder kleurt al goed blauw. Intussen probeer ik met mijn linkerhand de pc te bedienen, maar de muis heeft daarover heel andere ideeën: wil ik naar rechts, gaat hij naar links; wil ik naar boven, gaat hij naar beneden. Dit ‘gevecht’ kost veel tijd en daarom even geen chat voor mij. Wat ik wel raar vind is dat ik telkens zit te knikkebollen, terwijl ik gisteren én vannacht veel geslapen heb. Ik hoop maar dat de pijn snel vermindert, want de komende twee weken heb ik veel afspraken.

--

November 14, 2016 at 6:05 AM Flag Quote & Reply

aberghmans@hotmail.com
Member

Ineke ik heb met je te doen zo een val doet je weer aan zichzelf tweifeler,het zou ni mogen bestaan ,het is hard maar ik durf gene stap meer gaan zonder rollater, mara ik ben dan ook al oudeer,  tja ik wens je veel moed en een rap herstel

liefs

November 14, 2016 at 1:42 PM Flag Quote & Reply

carine
Moderator
oei ,ineke toch ,veel sterkte xx
November 15, 2016 at 9:17 AM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio speler - klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button