Parkinson Radio Parkies

Forums

Post Reply
Forum Home > Jouw verhaal > dj Agnes, haar belevenissen in het ziekenhuis !

parkies
Site Owner

Volgens mijn bescheiden mening is het erg gesteld met de ziekenhuizen.

VOOR EEN PARKINSON PATIENT is het bijna ni mogelijk om u te laten verzorgen in een klein hospitaal  

Ze kunnen zich niet goed uitdrukken en hun medicatie wordt niet op tijd gebracht

Voor iemand die DBS heeft is het nog gevaarlijk ook !

Mijn neuroloog in Gent zei mij als ze je in slaap doen electroden in mijn hoofd moeten ze eerst naar mij bellen .

En moet je er met uw plaatselijk ziekenhuis over praten, wel dat deed ik . 

Zeg tegen iedere dokter die ik tegenkwam ik ben Agnes en heb sinds 20 jaar de ziekte van Parkinson en ik heb electroden in mijn hoofd zitten, genaamd "DIEP BRAIN STIMULATION" en dat kende ze blijkbaar niet

Wel de andere dag komt er een dokter toe die ook zo een kastje had het zelfde als dat van mij ik acht al bonnheure toch iemand die dit systeem kende ik vraag nog ge blijft er toch af en hij zegt nee ik kom er niet aan.

Juist n paar uur daarna kreeg ik den bibber juist zoals voeger voor mijn DBS ik beefde 3 dagenlang als vroeg mijn eten ze wisten wel dat ik Parkinson had maar zo erg dat konden ze zich niet voorstellen, ze wilden mij ook niet helpen met mijn eten ,zegden gisteren kon je alleen eten dus vandaag moet je dat ook kunnen , ik zat met mijn handen in de puree om zo proberen alles naar binnen te werken plotseling kwam die zelfde dokter terug en hij zag mij en zei awel heb jij dat kastje niet terug aangezet ,ik antwoorde neen ik dacht dat jij er niet aan geweest bent hij schakelde de knop in en opeens was dat beven weg wel ik weet niet wat er gebeurd zou zijn hadden ze mij zo geopereerd misschien was het niet nodig want was een kijkoperatie maar toch zou het niet mogen gebeuren .

Ik moet een ding bekennen dat ze zeker weten dat valpreventie het belangrijkste is

En daar kenden ze wel wat van.  

Het personeel dat er was waren niet altijd van de beste ,maar zoals overal te veel werk !

Dat was het dan voorlopig ben ik hiervan zo moe . 

February 25, 2016 at 7:49 AM Flag Quote & Reply

carine
Moderator

amai jeske ,je moet het maar meemaken he ,

February 25, 2016 at 2:04 PM Flag Quote & Reply

Ineke
Moderator

van het lezen word ik al verdrietig en moet er niet aan denken dat dit je kan overkomen

--

February 25, 2016 at 2:21 PM Flag Quote & Reply

aberghmans@hotmail.com
Member

nu herinner ik mij iets dat cvdl tegen mij zei na mjn operatie van dbs

wel dat ik nu miner evenwicht zou hebben ,bvb  als ik kantelde ni kon tegenhouden

das toch wel een belangrijk punt

daarom vind ik die valpreventie zo goed ze leren hoe je evenwicht te bewaren

jeske

February 28, 2016 at 4:03 PM Flag Quote & Reply

You must login to post.

Radio Player-klik op PLAY

Google Translator

Uitzending gemist ?

TuneIn RadioParkies

Twitter Tweet Button

Facebook Like Button

Aankomende evenementen